Întrebări frecvente

Aveti si un magazin fizic de unde sa imi iau produsele?

Sigur ca da! Avem un magazin in Bucuresti - gaseste mai multe informatii despre locatia magazinului in sectiunea Despre noi.

Imi puteti livra produsele comandate?

Desigur. In momentul plasarii unei comenzi, trebuie sa selectezi optiunea "Doresc livrarea produselor prin curier" si sa configurezi adresa unde vrei sa primesti produsele.

Exista costuri pentru livrarea comenzii la adresa aleasa de mine?

Costul livrarii prin curier la adresa ta este de 10 lei, daca ai ales sa achiti comanda platind online cu cardul.
In cazul in care doresti sa achiti contravaloarea comenzii direct la curier in momentul livrarii ("plata ramburs"), se adauga o taxa suplimentara de 5 lei.

Iti putem livra produsele comandate si prin Posta Romana, costul livrarii fiind de 8 lei indiferent daca alegi sa platesti la ridicarea coletului sau online cu cardul.

Livrare si prin Posta Romana cu costuri foarte reduse.

Pentru comenzi mai mari de 200 de lei, transportul este gratuit, taxele de transport si/sau ramburs fiind anulate.

Pot returna produsele cumparate daca nu sunt multumit?

Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris compania noastra ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe, inclusiv cele de returnare a marfii.

Nu se accepta pentru retur produse care intra in una sau mai multe din categoriile de mai jos:

  • Tricouri al caror ambalaj sau material a fost deteriorat
  • Discuri (CD, DVD, Bluray, LP) deteriorate
  • Produse incomplete sau deteriorate (coperta/pliantul lipsa sau deteriorate, seturi din care lipsesc discuri sau din care anumite discuri sunt deteriorate ca urmare a actiunilor clientului, produse al caror ambalaj a fost deteriorat ca urmare a actiunilor clientului)

Pot plati cu cardul pe site-ul vostru?

Bineinteles. Poti folosi in siguranta cardul pentru a plati online comenzile efecutate pe site-ul nostru, prin interfata securizata oferita de mobilPay.

Pentru a plati cu cardul, in momentul plasarii unei comenzi trebuie sa alegi "Doresc sa platesc online cu cardul", apoi sa completezi informatiile despre cardul tau in interfata mobilPay.

Cum pot sti ca datele de pe cardul meu sunt in siguranta cand platesc cu cardul?

Compania cu care lucram pentru plati online, mobilPay, este certificata de catre bancile din Romania pentru procesarea si tranzactionarea sumelor de pe cardurile clientilor. Tranzactiile mobilPay sunt de asemenea procesare 3D-Secure, asigurand confidentialitatea datelor tale.

Pentru a te asigura ca informatiile introduse de tine sunt in siguranta, in momentul efectuarii platii verifica intotdeauna adresa din bara browser-ului tau, si asigura-te ca aceasta incepe cu https://.

In cat timp imi livrati produsele dupa ce plasez comanda?

Comenzile efectuate pe site-ul nostru se onoreaza in maxim 3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii, in conditiile in care toate produsele din comanda sunt pe stoc.

Timpul de livrare poate varia in functie de disponibilitatea produselor incluse in comanda ta. Astfel, daca in comanda ta exista cel putin un produs din urmatoarele categorii, livrarea poate fi intarziata dupa cum urmeaza:

  • Produse in stoc furnizor: onorarea comenzii poate dura pana la 5 zile lucratoare, timp in care furnizorii nostri ne livreaza produsele.
  • Produse fara stoc: onorarea comenzii poate dura pana la o luna, timp in care produsele comandate sunt importate de la producatori.

Bineinteles, in cazul in care doresti sa ridici personal produsele aflate deja pe stoc de la magazinul nostru, comanda poate fi onorata partial.